6 Kasım 2008 Perşembe

belkide aşk, bir günahı sahiplenmekti..


bir günah gibi sahiplendim, seni sevdiğimi..
belkide aşk, bir günahı sahiplenmekti..


her gün, yeni bir gün/dem taşırmış ömre/ günlük manşetler birikirmiş ansiklopedik ciltlere..

ustura ağzı sabahlara uyanırmış bazen insan/ sessizliğin sesi batarmış gözbebeklerine..

bazen de tonlarca ağırlıkta olurmuşsun kendine/ kalbin aklına çok gelirmiş/ aklın da kalbine..

bir canı en fazla ne acıtır ki?

bir sesin acımasızca yankılanması mı/ sessizlik mi?

bir bıçağın paslı ucu mu/ yoksa yokluk mu?

bir yaşamın kırıntıları dökülürmüş bazen önüne/ toplamak istedikçe ellerine batarmış.
ve başka bir ömre tutsak edilirmiş kimi saatler/kaç tutsak gün devirdiğin hatırlanmazmış.
en ana yasasıymış hayatın, "aşk"/çoğu zaman el olup gidenlere yazılırmış.
bazı anlar varmış ki/"aşk, anlaşılma arzusundan başka bir şey değildir" diyeni hatırlatırmış.
belkide/ o yokken bile en sevdiği şarkıları mırıldanmakmış.
bazen de en büyük sevinçler için ayrılan koltuklara/ en derin kederler otururmuş sessizce..
yaşadığın sürece/sen ümidini kesemezmişsin ama/ bazen ümit kesermiş seni/hayattan.

bir yol boyu yürümekse ömür, gördüğüm en anlamlı manzaraydı varlığın..

yok işte!.. giriş/gelişme/sonuç yok bu ömürde..
geliştiğin yerde zıvanadan çıkmak var/sonuca varamadan dönmek bir de girişe..
ayaküstü sevinçler var, karışan/hüzne
sabun köpüğü gülüşler var, eriyen/ yüzde
bulduğun yerde kaybetmek/çokluğunu
kimvurduya göndermek/mutluluğunu
...

"sevmek kimi zaman rezilce korkuludur,
..ve insan bir akşamüstü ansızın yorulur"

/ya hani..


rezilce korkular tütüyor bacalardan belkide..

bu akşamüstü..



bir günaha tutunur gibi sevdim ya//seni!

bir sevaba mahkum olur gibi kabullendim işte

//seni kaybettiğimi//

5 yorum:

...ve], dedi ki...

her durumda olması gerekenler oluyorsa kaybedilen diye bir şey yok sanırım yada ben artık buna inanıyorum:)akan bir nehirse hayat,başka kıyılarıda var bu yaşamın...yalnız ''bir yol boyu yürümekse ömür, gördüğüm en anlamlı manzaraydı varlığın..'' bu nasıl güzel bir cümle anlatamam kalakaldım...kalbine sağlık arkadaşım her zamanki gibi duygu yüklü ve her zamanki gibi muhteşemsin,samimiyetle:)

paradoks dedi ki...

çok doğru söylemişsin.. :)
çoğu kez bitti zannedilen yerde başlayan hayat, kaybettim sandıklarının kazanç hanene yazılmasıyla karşılık verir kimi zaman da.. ya da belki "hiç olmayana"dır hepsi.. ne adamlar sevmişsindir, zaten yokturlar.. o zaman kazancın da, kaybın da, hep kendinedir zaten..eksilen de artan da.. değildir senden başkası.. çok teşekkür ederim.. :)

...ve], dedi ki...

başlığa tekrar çarpınca hızlıca bir düşündümde,belkide aşk bir belkisizliktir,
acabasızlık,sorusuzluk ve evet o günahı sahiplenmek sevaplarıyla da birlikte:)

...ve], dedi ki...

susuyorsun dost,iyisin dimi:)

paradoks dedi ki...

hastaydım biraz.. ama iyiyim şimdi.. biraz da hayat biriktirdim yazmak için.. sağolasın dostum.. teşekkür ederim.. :)