21 Kasım 2008 Cuma

..şimdi.



dar geçit
ahşap sokak
dar sokağın ahşap geçitleri
geçitler üstünde adımlamak sisleri
sislerin ardı taş duvar ağlayan
birimiz duvarda yürümekli
öteki gülmeye çeyrek vaktinde

nemde hava
havada gece
nemli gecenin havası var şehirde
doluyor rengi ciğerlere çektikçe
köşebaşı şarkıları susuyor komidinlerde
çekmecelere dökülürken şarap rengi hüzünler
-enkırmızısından
beyazişi örtülere al al leke işledim
üzüm kokusu düşlerin sindiği odalarda


geçebilseydim sokakbaşlarını tutan sağır yalnızlığı
sana ellerimle bulut kokusu getirmek vardı


..şimdi.

6 yorum:

atesinsesi dedi ki...

sokaklarda cazın büyüttüğü kediler
içimizde mızıka sesleri
de be aslan karam
nereye taşıyor şu raylar bizi?

paradoks dedi ki...

ne güzel sürpriz.. kelebek etkili şiirler konmuş sayfama.. gönlünüze sağlık.. :)

atesinsesi dedi ki...

güne bakan çiçeklerinin çekirdekleridir şiirler...

ondandır böyle çocuksu böyle umarsız oluşları

sevgiyle...

...ve], dedi ki...

şimdi
iki parçalı yelken mavisinden
özgürlük saçmak vardı ellerin ufkuna...:)

atesinsesi dedi ki...

lorcanın dizelerini çıkarıp heybemden buraya ekiyorum büyüsünler diye

"gidiyorum aramaya suyu bilmeden
beni çürütecek ışık yüklü denizleri"

paradoks dedi ki...

teşekkür ederim..:)

boyları göğe uzansın..