17 Eylül 2008 Çarşamba

soytarı




..ve eylül de geçer tabi

ağaçların göz yaprakları dökülür tek tek



merhaba'nın içinde elveda'nın acısı
baharın son oluşunda değil hüzün
yazın gidişinde saklı..
bir deli masalı biliyorum,
ama söylemem..
adı bende saklı..

-bu son fasıl mı ey ömrüm?
...........

-ve soytarı yüzünü duvara döndü- ağlamaklı bir hali vardı/ güldü.

-kral'ın soytarısı olmanın, kral olmaktan daha zor oluşu, komik değil miydi?

-içinden başladı saymaya :


bu hayat bir bardak su gibi kafaya dikip bitirilmez ki
yudum yudum içmek gerek
her günle yeniden doğup, akşamına ölerek
tüm randevuları iptal edip
kendinle buluşman gerek

"gideceğin yere kadar ben götüreyim seni hayat"

sen kral ol, ben soytarın
güldüreyim seni çatlayana kadar
saltanatın sona erdiğinde
ben gitmiş olacağım
merak etme gerisini
ben nasılsa biliyorum
gideceğim yeri







Hiç yorum yok: